Všeobecné obchodní podmínky
Provozovatel stránek
Ing. Pavla Moravcová
Rokytnice v Orlických horách 367
517 61
IČ: 87170515
Vedená u Městského úřadu v Rychnově nad Kněžnou
Neplátce DPH
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro online nákup služeb na stránkách pavlamoravcova.cz. Všechny služby poskytované Ing. Pavlou Moravcovou na základě online rezervace a nákupu služeb s využitím internetu či jiných online služeb podléhají těmto obchodním podmínkám.
Pokud není výslovně sjednán opak, platí tyto Všeobecné obchodní podmínky pro veškeré právní úkony a smluvní vztahy uzavírané online mezi Ing. Pavlou Moravcovou jako prodávajícím (dále jen "prodávající") a jejími klienty jako smluvními partnery - kupujícími (dále jen "klienty").
Nákup služeb online je probíhá na stránkách www.pavlamoravcova.cz, případně bankovním převodem.
2. Uzavření smlouvy, potvrzení termínu služby
- Vyplněním formuláře na webových stránkách www.pavlamoravcova.cz dochází pouze ke kontaktu a vyslovení zájmu budoucího klienta o služby Ing. Pavly Moravcové.
- K uzavření smlouvy o poskytnutí služeb dochází až v okamžiku, kdy je po telefonické dohodě nebo e-mailem s klientem sjednán termín ošetření, nebo jiné služby. Tento termín je klientovi rezervován po dobu 3 pracovních dní (den domluvení termínu se počítá jako první den). Do té doby musí být převodem na účet Ing. Pavly Moravcové (214 972 411 / 0600) uhrazena platba ve výši smluvní ceny za objednanou službu.
- Uhrazením služby je smlouva mezi klientem a prodávajícím na poskytnutí služeb potvrzena a termín závazně rezervován.
- Ceny jsou prezentovány v Kč včetně všech daní v aktuální verzi ceníku.
- Pokud 4. pracovní den není služba uhrazena na účet prodávajícího, je uzavřená smlouva o rezervaci termínu neplatná a prodávající má právo nabídnout termín někomu jinému a zároveň mu neplynou žádné jiné závazky.
- V případě, že klient nevyužije z důvodů na jeho straně zakoupenou (zaplacenou) službu, prodávající neposkytuje klientovi žádnou finanční náhradu ani náhradní plnění.
3. Storno podmínky
- V případě, že klient uhradil službu a nemůže ji využít, může kontaktovat prodávajícího a sjednat si jiný termín služby, nejpozději však 48 hod. před rezervovaným termínem. 48 hodin před rezervovaným termínem má prodávající právo na storno poplatek ve výši 100 % z ceny služby. Převod částky na rezervaci jiného termínu už není možná.
- V případě, že se klient rozhodne o odstoupení od smlouvy více jak 7 dní před rezervovaným termínem, je mu vrácena celá částka objednané služby.
- V případě, že se klient rozhodne o odstoupení od smlouvy 5 pracovních dní a méně před rezervovaným termínem, je mu vrácena částka objednané služby ve výši 50 % z ceny služby. Prodávající má právo na storno poplatek 50 % z ceny služby.
- V případě, že se klient rozhodne o odstoupení od smlouvy 48 hodin před rezervovaným termínem a méně, má prodávající právo na storno poplatek 100 % z ceny služby.
- V případě rušení termínu z důvodů na straně prodávajícího má klient nárok na změnu termínu bez jakýchkoliv poplatků.
- Platnost zakoupených poukazů a akcí typu x+1 ošetření zdarma je 6 měsíců od data zakoupení. V případě, že klient nevyužije všechny ošetření do 6 měsíců, propadají veškeré nevyužité možnosti služby a klient nemá nárok na vrácení zbylé částky.
- Storno podmínky na rezervaci v případě předplacených poukazů a akcí x+1. Pokud klient zruší službu pět a více pracovních dní předem, je možné domluvit náhradní termín. Pokud je rezervace zrušena v termínu kratším než 5 pracovních dnů předem včetně, bude služba brána jako vykonána a klient nemá nárok na náhradní termín.
4. Platební podmínky
- Službu je možné uhradit pouze bankovním převodem na účet číslo 214 972 411 / 0600 (MONETA Money Bank). Je třeba počítat s tím, že je platba připsána na účet až druhý den, nebo lze použít zrychlenou platbu, která je připsána na účet ihned.
- Zaplacením služby vyslovuje klient souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami Ing. Pavly Moravcové pro nákup služeb a potvrzuje, že se seznámil se storno podmínkami.
5. Rozsah poskytovaných služeb, změny v objednaných službách a uplatnění reklamací
- Služby jsou poskytnuty vždy v rozsahu objednaném a uhrazeném klientem.
- Rezervovaný čas je vždy začátek plnění služby. Délka služby se pohybuje v rozmezí 60 - 90 min. Dle potřeb systému klienta.
- Prodávající si vyhrazuje právo k okamžitému ukončení smlouvy s klientem, který je pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek, s klientem, který fyzicky nebo slovně napadá. V případě ukončení smlouvy v takových případech nenáleží klientovi nárok na vrácení nákladů vynaložených na službu ani nárok na jakoukoli náhradu škody.
6. Reklamace
- Prodávající poskytuje na prodávané služby záruční dobu 6 měsíců ode dne úhrady služby. V případě, že zakoupená služba obsahuje vady (tj. neobsahuje objednané služby, služby jsou v nedostatečné kvalitě, atd), je klient povinen uplatnit nároky z vad (reklamaci) bez zbytečného odkladu poté, co zjistí důvody pro uplatnění reklamace, tj. dnem v němž byla služba poskytnuta v dohodnutém nebo běžném rozsahu, kvalitě, množství a termínu, jinak právo na reklamaci zaniká, a to výhradně písemnou reklamací formou poštovní zásilky na adresu Ing. Pavla Moravcová, Rokytnice v Orlických horách 367, 517 61.
- Dodatečně zjištěné vady nebudou akceptovány. Prodávající po přezkoumání uplatněné reklamace rozhodne o způsobu vyřízení reklamace ve lhůtě 5 pracovních dnů ode dne jejího uplatnění. Klient je povinen při vyřizování reklamace poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost. Ve lhůtě pro vyřízení reklamace zašle prodávající formou e-mailu nebo prostřednictvím poštovní zásilky vyjádření k reklamaci a o způsobu odstranění vad reklamované služby a to zpravidla náhradním plněním služby.
7. Zpracovávání a uchovávání osobních údajů
- Klient souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (z. č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy.
- Klient má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Klient může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
8. Účinnost
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 11.2. 2020 a aktualizované (kapitola o storno podmínkách) dne 8.9. 2020.
V Rokytnici v Orlických horách
Ing. Pavla Moravcová